Författararkiv: SK7DD

Julbord

Klubben kommer att arrangera ett julbord på Råå den 13 december kl 19.00, mer information kommer på din mail senare.

Publicerat i Aktiviteter | Kommentarer inaktiverade för Julbord

SK7DD kallar till Halvårsmöte.

Klubben kallar till Halvårsmöte den 14 november kl 19.00 i klubbstugan på Råå.

Publicerat i Aktiviteter | Kommentarer inaktiverade för SK7DD kallar till Halvårsmöte.

Måndagsringen på DMR

Klubben (SK7DD) kör måndags ringen på DMR via talgrupp 2407, kl 19.00. Välkomna.

Publicerat i Aktiviteter | Kommentarer inaktiverade för Måndagsringen på DMR

Kommande arrangemang.

Klubben kommer att ha klubbträffar på Råå på Torsdagar jämna veckor kl 19.00

Publicerat i Aktiviteter | Kommentarer inaktiverade för Kommande arrangemang.

2 meters repeatern nu ansluten i SVX link nätet.

I dag startar vi vår nya SVX repeater, SVX portal medlemmar i klubben har fått instruktioner på hur du kan använda den. Här kan du läsa om systembeskrivningen. Repeaterskolan.

Publicerat i Aktiviteter | Kommentarer inaktiverade för 2 meters repeatern nu ansluten i SVX link nätet.

APRS

Är du lite intresserad av vad dina vänner håller hus, eller varför inte själv ansluta dig till APRS vill du lära dig lite mer om APRS läs HÄR

Publicerat i Aktiviteter | Kommentarer inaktiverade för APRS